tirsdag den 11. september 2012

Let the adventure begin

Så er eventyret begyndt og ligeledes er min nye rolle som blogger. Så lad mig starte med at byde dig kære læser velkommen til min blog, som kommer til at handle om mit 15 ugers ophold i Belfast. Opholdet er et selvvalgt led i min uddannelse (ernæring og sundhed) hvor jeg skal følge nogle fag på Stranmillis university college, hvor jeg også er indlogeret.

Jeg har allerede tilbragt lidt over et døgn her, og sikke et døgn det har været! spækket med en masse nye indtryk og informationer, og jeg kan kun sige at jeg indtil videre nyder mit ophold her. Landet er  flot, personalet på skolen er hjælpsomme, de andre studerende, både nye og gamle er imødekommende, så kan ikke forestille mig andet end at opholdet her kommer til at lever op til alle mine forventninger. Jeg vil igennem de næste 15 uger holde jer opdateret omkring min hverdag her, både mht. mit studie og selvfølgelig også mht. alle de andre ting  jeg begiver mig ud i :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar